Club Fitness!


I forrige uke fant jeg ut at det skal pne et nytt treningsenter fem minutter unna der jeg bor, nemlig Club Fitness!
Jeg har trent litt p 3T, men synes det er for dyrt, alltid fult og litt klamt nesten. Jeg rekker aldri dra p timene uansett og foretrekker lpe med musikk i min egen verden og trene med vekter. N er det skikkelig ptide komme i form etter en slaskete evigvarende periode, kroppen kjennes helt jvlig ut og jeg klager og syter for den minste anstrengelse.
Hper noen kan hjelpe meg med sette opp et EFFEKTIVT treningsprogram som jeg kan merke resultater av tidlig, ellers er det ikke motiverendes alts. Jeg har lyst til ta hardt i og si, JEG SKAL TRENE FEM GANGER I UKEN!!! Men det gjr jeg ikke uansett, s jeg skal satse p to, kanskje tre ganger i uka i starten. Og jobbe hardt og brutalt nr jeg frst er der, nemlig. Venter bare p at de skal pne senteret, hper det blir p mandag som planlagt for p tirsdag fr jeg lnn og vil begynne bevege p meg.
Noen som har noen gode motivasjons triks? Egentlig s er jeg supermotivert n, men det har jeg vrt mange ganger fr....s hvordan holder man p motivasjonen?!

Kvinneguiden sier at variasjon i treningen og morsom trening er tingen. Fitnessbloggeren legger vekt p bygge seg opp gradvis over tid og ikke ta kverken p seg selv i starten.
IForm.no sier at du er ndt til jobbe hardt, tro p at du kan pvirke egen suksess, skaffe deg en treningspartner og om du ikke har troen s kan du i det minste late som.

Hm, vi fr se hvordan dette gr framover.


Generelle tips til et sunnere liv er trkke i seg mer frukt, grnt, fisk, vann, og mindre fett, karbohydrater og sukker... dessuten f den late rva opp i fra sofaen. Burde det egentlig vrt s vanskelig?!
Det som egentlig er litt latterlig er at om noen hadde gitt meg muligheten til trene wrestling og leke i ringen s hadde jeg trent hele tiden

Noen av leserne mine som er flinke til trene? Hva trener dere, og hvor ofte?

5 kommentarer

Mia Regine

10.jan.2010 kl.18:21

Jeg er absolutt ikke flink til trene, men br absolutt bli det... S snart som mulig :-p Siden du er frisr, gjr du noen spesielle ryggvelser for unng ryggproblemer?

starsandpink

10.jan.2010 kl.18:27

Mia Regine: Jeg er flink p gjre tying hjemme fast, etter en varm dusj s strekker jeg mye p kroppen, rygg og nakke for unng at jeg stivner i musklene. Har trent p et apparat hvor du str fast med beina i vinkel, og lfter overkroppen opp og ned og alts trener ryggen, der kan man ogs holde fast i ekstra vekt foran p brystet. Situps og magevelser m ogs gjres for ryggen sin del da motstende muskler skal trenes like mye. Hper den forklaringen ble logisk, er ikke alltid like flink p det:P

Mia Regine

10.jan.2010 kl.18:38

Synes det var en veldig bra forklaring :) Tusen takk :-)

Christine

11.jan.2010 kl.10:05

Du! Vi kan jo trene sammen! I know, jeg er slask... men det vil jeg forandre p! :D

starsandpink

11.jan.2010 kl.14:34

Christine: Det er deal sh, jeg skal sparke deg i rva:D

Skriv en ny kommentar

starsandpink

starsandpink

23, Trondheim

Utdannet frisr og jobber p Olimb&Co frisr i Oslo, trener poledancing p Sometimes Poledancing studio og rler rundt. Eurotrashbaby@hotmail.com

Norske blogger

Kategorier

Arkiv

hits